عشق برین
 
زیباترین وبلاگ

از آن روزی که عشقت را به از جانم به سر دارم

                                       هرعشقی آمدش گفتم که من از تو حذر دارم

نیــنــجامم  ز بــهر کس  نباشم من غلام غـیــر

                                       چـرا کـه مـن اطـاعـت از یک اربابی دگـر دارم

نــتـرسم از عدوی تــو نـلـرزم مـن ز اغـــیارت

                                         چرا که چون ید پـاکـت به پـیـکارم  سپر دارم

مثــال ماهی بی آب رَوَد جانم همی هــر دم

                                         چه خوش باشم که در مرگم  ز یاد تو اثر دارم 

خــدایــا ! بـهر تو باشم  خدایا ! در رهت میرم

                                        چه خوش از بهر آن مردن کزو جان و جگر دارم

خدایا  ذکر تو گویم ! خدایا  نغمه ات  خوانم!

                                         چه خوش که مدح کنم آنرا کزو زیر و زبر دارم

 

                                                                                   (امیر اکبری)




           
جمعه 30 دی 1390برچسب:, :: 17:40
نرگس

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ازهمه جا و آدرس دیدگاه.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.