سامسونگ گلکسی تب ۲ رسما معرفی شد + عکس
 
زیباترین وبلاگ

 

گروه خبری GSM: به نظر می رسد سامسونگ تبلت های ۷ اینچی را دوست دارد. چرا که بعد از معرفی تبلت گلکسی و Galaxy Tab 7.0 Plus حالا با یک ۷ اینچی جدید وارد بازار شده است. با Galaxy Tab 2 آشنا شوید. محصولی که لقب نخستین تبلت سامسونگ با اندروید ۴٫۰ را به همراه دارد.

به گزارش نارنجی، این تبلت با نمایشگری از نوع PLS و باطری ۴۰۰۰mAh و دوربینی ۳ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین VGA در جلو به شما اعلام می کند که جزو محصولات رده بالا به حساب نمی آید و میانه بازار را هدف گرفته است.

تبلت گلکسی ۲ دارای پردازشگری دو هسته ای با سرعت ۱GHzاست و به همراه یک گیگابایت رم و با مدلی به همراه ۳G و حافظه ۳۲ گیگابایتی داخلی ارایه می شود. میزان حافظه قابلیت افزایش از طریق کارت حافظه میکرو اس دی را نیز دارد.

ضخامت گلکسی تب ۲ معادل ۱٫۰۴ سانتیمتراست و با وزن ۳۴۳ گرمی اش، باریک تر و سبک تر از تبلت گلکسی اول به حساب می آید. اما تغییر ابعاد آنقدرها هم فاحش نبوده است. (ضخامت گلکسی تب اول ۱٫۱۹ سانتیمتر و وزن اش ۳۶۸ گرم بود)

زمان ارایه به بازار از ماه آینده میلادی 

است.

 و شروع ارایه از بریتانیا خواهد بود.




           
پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, :: 14:33
نرگس

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ازهمه جا و آدرس دیدگاه.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.