كالری یک بسته پفک معادل یک پرس کله ‌پاچه است!
 
زیباترین وبلاگ
كالری یک بسته پفک معادل یک پرس کله ‌پاچه است!

یك دکترای تغذیه گفت:80 درصد مردم ایران دچار چاقی هستند و این به علت مصرف زیاد گوشت، دارو و چربی است و ایران در مصرف این مواد در جهان رتبه اول را داراست.

حجت‌الاسلام دکتر سیدحسین موسوی یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها را کم‌خونی عنوان كرد و افزود: این بیماری در خانم‌ها شایع‌تر است و از علائم شایع این بیماری می‌توان به کم‌حوصلگی، سردی انتهای اندام‌ها، بخواب رفتن دست و پا، کم خوابی یا بی‌خوابی و ریزش مو است.

وی علت این بیماری را انجام نشدن درست گردش خون در انسان عنوان کرد و گفت: اگر ما می‌خواهیم بدن سالمی داشته باشیم باید بدانیم که چگونه بخوریم و چه مقدار بخوریم و چه موقع بخوریم.

وی در ادامه با اشاره به مشكل چاقی در زندگی امروز گفت: علت 30 بیماری از جمله مشکلات قلبی و عروقی، اختلالات هورمونی و مشکلات ستون فقرات و مشکلات روحی و اعصاب چاقی است که باید بسیار هوشیار بود.

این دکتر تغذیه در ادامه با مقایسه‌ای بین موادغذایی گفت: یک بسته پفک حلقه‌ای مساوی با 700 کالری انرژی دارد که معادل یک پرس کله پاچه است و یا یک پیاله تخمه مساوی 500 کالری انرژی دارد که اینها باعث می‌شود انسان از غذا خوردن درست و سالم بازبماند و احساس سیری کند.

منبع: ایسنا

  •  



           
چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, :: 21:11
نرگس

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ازهمه جا و آدرس دیدگاه.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.